Wednesday, December 9, 2009

Teman..

Teman..
maafkan aku andai ada kata yang terucap menyingung hati kecil kalian..
sesunguhnya aku ini hanya manusia kerdil yang biasa..
masih muda,masih belum betul dalam setiap pertimbangan...
kadangkala pertimbangannya serong,salah atau memualkan kalian..
tapi apakan daya,memang kadang kala mulut lancang berbicara...

ya,aku rindukan kamar di kmns..
yang aku hiasi dengan pelbagai memori,kita,hiasinya juga..
naik gila bersama,duduk semeja menelaah,makan berkongsi sama...
semuanya masih terpahat dalam ingatan..

kepada F1p7..
kalian adalah satu keluarga yang harmoni,bersatu dan selalu bersama...
keakraban jelas terjalin...segala masalah kita kongsi bersama...
segala keburukan kita ambil teladan...
ya,akhir2 perjuangan disana..
aku silap pertimbangan...
maafkan aku...
masa tak mampu berputar kembali...
hanya lima jari dapat tersusun..
memohon maaf atas segala salah dan silap..

deruan angin petang..disekitar susur gajah itu,di blok2 kuliah,di unit2 subjek...
adalam memori kita..
akan kembali mengimbau..
malah mungkin menghantui kita..
takala usia meningkat dewasa..

kuharap kalian berjaya di dunia dan di akhirat hendaknya...

1 comment:

  1. wah..
    aq begitu terharu membaca luahan hati 'teman'..
    sngguh indah bicara mu..wa3..
    ee pe da..
    pe2 pn..
    sbgai warga f1p7 tq bebnyk eh..

    ReplyDelete