Saturday, January 9, 2010

Boneka

-jangan diganggu hak milik orang!
+kenapa,salahkah??
-dah nama hak orang,masih hendak menyelit2 lagi,tak tahu malu ke?ha..salah atau tak fikir sendiri,sudah besar buat pertimbangan sendiri..
+jadi,anjuran apakah yang encik rasa sesuai supaya saya tak menggangu hak milik orang lagi?
-pergi bunuh dia..
+bunuh siapa?
-dia..
dialah,yang menghalang cinta dan cita2 mu...perjalan akan lebih halus,rapi..kalau dia dah tak ada..kau bukan lagi perampas..
+baru tadi encik mempersoalkan yang salah dan betul,kelihatan encik menganjurkan sesuatu perkara yang jelasnya salah...
-ah!sekarang baru hendak berfikir?
+ya baru terfikir..
-kau memang dasar..perampas yang tak punya akal..
+ya..saya terfikir begitu juga...dia beritahu langkah mayat kekasihnya dahulu..harus dibunuh?begitu?
-ha!itu anjuran aku,buruk dan baik kau fikir sendiri,kau sudah besar boleh buat pertimbangan sendiri...
+ya2...sudah zohorkah?mahu minta petunjuk..selepas solat hati jadi tenang...boleh buat pertimbangan
-berlagak alim!
+berlagak..show off!
-ya!alim show off....
+show off alim!
-alim show off!bahasa inggeris di baca terbalik
+itu rojak!
-ah!ada aku peduli?semua pun bukan memeperdulikan bahasa..kau,kau bukan bangsa aku..kau juga peduli apa?
+kenapa saya bukan sebangsa kamu?
-kulit mu warna-warni!ya warna rainbow!you know!
+Mmmm...jadi anjuran tadi harus dilaksankan?atau perlu alim show off dulu?
-kau juga!rojak!kau sudah besar boleh buat pertimbangan sendiri..
+kau seperti tak membawa ke arah penyelesaian...
-kau juga dungu yang tak faham2 maksud ku..
+kita seharus tidak bertembung
-ya!aku juga penat berdiri di atas stage yang sungguh panas ini..

p/s:hanya rekaan semata2,tak ada kaitan dengan yang hidup dan mati..

2 comments:

  1. umm..bley thn gk..luahan hati pemuda..pemuda berjiwa kental..teruskan berdiduksi..serlahkan pe yg ada pd mu..ahakkk

    ReplyDelete